Nr sprawy: 17/ZZ/23/LN
Szczecin, dnia 13.07.2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
USŁUGI SPOŁECZNE
w postępowaniu prowadzonym na podstawie art. 138o ustawy pzp na:
„Usługa cateringowa Strefy VIP podczas imprezy The Tall Ships Races,”
1. ZAMAWIAJĄCY:
Żegluga Szczecińska Sp. z o.o.
Ul. Jana z Kolna 7
71-603 Szczecin
NIP 851-020-72-24
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1) Nazwa nadana zamówieniu:„Usługa cateringowa Strefy VIP podczas imprezy The Tall Ships Races,”
2) Rodzaj i tryb udzielania zamówienia:
Usługi społeczne na podstawie art. 138o Ustawy PZP
3) Opis przedmiotu, zakresu i wielkości zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55521200-0 Usługi dowożenia posiłków
55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
55511000-5 Usługi bufetowe kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie i obsługa cateringowa Strefy VIP podczas imprezy The Tall Ships Races, która odbędzie się w Szczecinie, w dniach 05-08.08.2017 roku, według poniższych założeń.
Założenia do menu:
Data: 05.08.2017 r. (sobota)
06.08.2017 r. (niedziela)
07.08.2017 r. (poniedziałek)
Sesja I - Godzina: 12:00 – 14:00. Obsługa kelnerska – min. 4 osób:
Przekąski:
Ciasteczka bankietowe – 300 porcji/50g
Owoce – 6 rodzajów, 300 porcji
Sesja II - Godzina: 14:00 – 15:00. Obsługa kelnerska – min. 6 osób, obsługa kucharska min. 2 osoby
Zupy krem serwowane z kociołków w formie stołu szwedzkiego:
400 porcji po 200 ml
Przekąski zimne serwowane na paterach w formie stołu szwedzkiego:
300 porcji po 120 g
Sesja III - Godzina: 20:00 – 22:00. Obsługa kelnerska – min. 6 osób, obsługa kucharska min. 2 osoby
Przekąski ciepłe serwowane z podgrzewaczy w formie stołu szwedzkiego:
300 porcji po 120 g
Przekąski zimne serwowane na paterach w formie stołu szwedzkiego:
300 porcji po 120 g
Data:08.08.2017 r. (wtorek)
Godzina: 20:00 – 01:00. Obsługa kelnerska – min. 4 osób, obsługa kucharska min. 2 osoby
Przekąski ciepłe serwowane z podgrzewaczy w formie stołu szwedzkiego:
200 porcji po 120 g
150 porcji zupy krem po 200 ml
Przekąski zimne serwowane na paterach w formie stołu szwedzkiego:
150 porcji po 120 g
Napoje i drobne przekąski serwowane bez ograniczeń w godzinach otwarcia strefy VIP tzn. 12.00-01.00 (sobota, niedziela, poniedziałek), 20.00-01.00 (wtorek)
- woda mineralna
- soki – dwa rodzaje
- kawa w termosie z dodatkami (mleko, cukier biały i brązowy)- bez ograniczeń
-herbata czarna, smakowa w saszetkach z dodatkami (cytryna, cukier biały i brązowy)
- piwo beczkowe Tyskie– bez ograniczeń (dostarcza zamawiający),
- wino (dostarcza zamawiający)
- różnorodne drobne przekąski np: Paluszki / Precelki / Orzeszki / Ciasteczka Bankietowe itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w specyfikacji.
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia 05 sierpnia 2017r. do dnia 08 sierpnia 2017r.
4. KRYTERIA OCENY OFERT:
Kryterium, którym zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:
1) Cena – 50%,
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 50 pkt
cena ofertowa w ofercie ocenianej
2) Kryterium wygląd przekąski ciepłej – 20%
Komisja dokona oceny na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę zdjęć 10 różnych propozycji przekąsek ciepłych. Komisja przy ocenie będzie się kierowała wrażeniem estetycznym prezentacji, w szczególności takich elementów jak: kompozycja ułożenia, estetyka ułożenia, walory wizualne.
Wykonawca dołączy do oferty zdjęcie w wersji drukowanej o wymiarach min. 10 cm x 15 cm lub elektronicznej (w formacie jpg. lub pdf, na nośniku). Dołączone do oferty zdjęcia muszą oddawać wygląd rzeczywisty, nie mogą być poddane żadnej obróbce cyfrowej.
Każdy z 4 członków komisji będzie miał do dyspozycji 5 pkt. i przydzieli od 0 do 5 pkt. Wykonawcy, który spełnił powyższe wytyczne.
Jeżeli w przedmiotowym kryterium Wykonawca nie osiągnie minimum 10 pkt oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
3) Kryterium wygląd przekąski zimnej – 20%
Komisja dokona oceny na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę zdjęć 15 różnych propozycji przekąsek zimnych. Komisja przy ocenie będzie się kierowała wrażeniem estetycznym prezentacji, w szczególności takich elementów jak: kompozycja ułożenia, estetyka ułożenia, walory wizualne.
Wykonawca dołączy do oferty zdjęcie w wersji drukowanej o wymiarach min. 10 cm x 15 cm lub elektronicznej (w formacie jpg. lub pdf, na nośniku). Dołączone do oferty zdjęcia muszą oddawać wygląd rzeczywisty, nie mogą być poddane żadnej obróbce cyfrowej.
Każdy z 4 członków komisji będzie miał do dyspozycji 5 pkt. i przydzieli od 0 do 5 pkt. Wykonawcy, który spełnił powyższe wytyczne.
Jeżeli w przedmiotowym kryterium Wykonawca nie osiągnie minimum 10 pkt oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
4) Kryterium estetyka wyglądu ubioru kelnera – 10 %
Komisja dokona oceny na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę zdjęć przedstawiających kelnera lub kelnerkę w stroju służbowym. Komisja przy ocenie będzie się kierowała wrażeniem estetycznym stroju, w szczególności weźmie pod uwagę: elegancki i schludny wygląd ubioru, użycie w elementach ubioru dodatków typu muszka, apaszka, zapaska w kolorze Floating Garden (niebieski, granatowy, zielony).
Wykonawca dołączy do oferty zdjęcie w wersji drukowanej o wymiarach min. 10cm x15 cm lub elektronicznej (w formacie jpg lub pdf, na nośniku). Dołączone do oferty zdjęcia muszą oddawać wygląd rzeczywisty, nie mogą być poddane żadnej obróbce cyfrowej.
Każdy z 4 członków komisji będzie miał do dyspozycji 2,5 pkt. i przydzieli od 0 do 2,5 pkt za elegancji i schludny wygląd ubioru.
Jeżeli w przedmiotowym kryterium Wykonawca nie osiągnie minimum 5 pkt oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1) Ofertę należy złożyć w sekretariacie Żeglugi Szczecińskiej ul. Jana z Kola 7, 71-603 Szczecin, w terminie do dnia 21 lipca 2017 do godz. 9:00
2) Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. INFORMACJE DODATKOWE:
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia lub dwie części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia.
2) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w Ogłoszeniu oraz Instrukcji.
3) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa.
Załączniki:
1) Specyfikacja – Strefa VIP
2) Zał nr 1 do spec - formularz oferty
3) Zal nr 2 do spec – oświadczenie _wykluczenie_ wykonawcy
4) Zal nr 3 do spec - oświadczenie podmioty trzecie
5) Zał nr 4 do spec-wykaz-prac
6) Zał nr 5 do spec - wzór Umowy Strefa VIP
7) Zał nr 6 do spec - Plan aranżacji strefy VIP