To jest wersja archiwalna z dnia 18.07.2016, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Zmiana godzin przyjmowania skarg i wniosków.
Zmiany wprowadzono z powodu: Zmiana godzin przyjmowania skarg i wniosków.
Dostęp do informacji publicznej
Na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zmianami), informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniona na wniosek.
Formularz wniosku o udostępnienie informacji publicznej w formacie PDF znajduje się w sekcji Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce „Dostęp do informacji publicznej”.
Skargi i wnioski dotyczące działalności Spółki przyjmowane są:
- w formie pisemnej pod adres Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., ul. Jana z Kolna 7, 71-603 Szczecin
- telefonicznie – 91 434 55 61,
- faksem – 91 434 22 63,
- elektronicznie – sekretariat@zegluga.szn.pl
- lub osobiście w siedzibie Spółki przy ul. Jana z Kolna 7 (pokój sekretariatu) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Opublikował: Tomasz Owsik-Kozłowski
Publikacja dnia: 18.07.2016
Podpisał: Tomasz Owsik-Kozłowski
Publikacja dnia: 18.07.2016
Dokument z dnia: 18.07.2016
Dokument oglądany razy: 1 901