bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Usługi cateringowe w ramach zadania The Tall Ships Races 2017

Nr sprawy: 17/ZZ/10/LN                                                                         Szczecin, dnia 03.03.2017 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na

USŁUGI SPOŁECZNE
w postępowaniu prowadzonym na podstawie art. 138o ustawy pzp na:

„Usługi cateringowe w ramach zadania The Tall Ships Races 2017.”

1. ZAMAWIAJĄCY:
Żegluga Szczecińska Sp. z o.o.
Ul. Jana z Kolna 7
70-603 Szczecin
NIP 851-020-72-24
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1) Nazwa nadana zamówieniu:
„Usługi cateringowe w ramach zadania The Tall Ships Races 2017.”
2) Rodzaj i tryb udzielania zamówienia:
Usługi społeczne na podstawie art. 138o Ustawy PZP
3) Opis przedmiotu, zakresu i wielkości zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55521200-0 Usługi dowożenia posiłków
55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
55511000-5 Usługi bufetowe kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów

2. Część pierwsza
Zapewnienie wyżywienia podczas finału regat The Tall Ships Races na lewym brzegu Odry w Szczecinie
Wykonawca zapewni wyżywienie wg poniższych wymagań:
Miejsce świadczenia usługi: stołówka/restauracja wykonawcy dla min. 100 osób, w odległości od terenu imprezy The Tall Ship Races (Wały Chrobrego, Szczecin) do 600m (mierzone na podstawie mapy umieszczonej na stronie https://maps.google.pl, wariant komunikacji: pieszo)
Przewidywana ilość osób: według harmonogramu ilościowego posiłków
Termin realizacji usługi:
28.07.2017 r. – 13.08.2017 r. w godzinach:
śniadanie 8.00-10.00
obiad 13.00-15.00
kolacja 18.00-20.00
Wymogi dotyczące posiłków:
- wszystkie posiłki muszą być posiłkami pełnowartościowymi, zgodnie z technologią żywienia człowieka,
- propozycja menu musi gwarantować różnorodność posiłków,
- potrawy winny być przyrządzone tego samego dnia, co świadczenie usług żywieniowych,
- na życzenie zamawiającego, wykonawca zapewni posiłki wegetariańskie,
- wykonawca zabezpieczy zestawy własnej porcelany i sztućców do świadczenia usługi gastronomicznej oraz zapewni obrusy do położenia na stołach. Wykonawca udostępni salę i przygotuje odpowiednią ilość stołów i krzeseł,
- wykonawca musi dbać o estetyczny wygląd stołów oraz zapewnić niezwłoczne zbieranie brudnych naczyń.
Śniadanie składające się z minimum:
1. Pieczywa białego i pełnoziarnistego,
2. Kawy, herbaty, soków, wody mineralnej,
3. Sera twarogowego, żółtego i topionego, wędlin,
4. Konfitury lub miodu,
5. Masła,
6. Warzyw świeżych (pomidor, ogórek, sałatki warzywne),
7. Dania ciepłego np. jajecznica, parówki, naleśniki, kiełbaski z rusztu, itp.
Obiad składający się z minimum:
Danie I
Zupa o gramaturze nie mniejszej niż 300g (dopuszcza się zupę z dodatkiem np. krokieta).
Danie II
Najmniej 150g mięsa, drobiu lub ryby oraz co najmniej 100g dodatków np. ziemniaki, frytki, ryż, kasza, kluski, makaron, knedliki oraz co najmniej 75g surówki.
Kompot lub inny napój chłodzący w postaci wody mineralnej 0,5l i 0,25l soku lub nektaru.
Zagwarantowanie dla osób o innych preferencjach kulinarnych niż tradycyjne (np. wegetarianie) ciepłego posiłku o gramaturze równoważnej posiłkowi mięsnemu.
Kolacja składająca się z minimum:
1. co najmniej z ciepłego dania np.: bigos plus kiełbasa na gorąco lub krokiety z kapustą i mięsem i barszczem czerwonym
2. woda, herbata.


3. Część druga
Zapewnienie wyżywienia podczas finału regat The Tall Ships Races na prawym brzegu Odry w Szczecinie
Wykonawca zapewni wyżywienie wg poniższych wymagań:
Miejsce świadczenia usługi: Prawy brzeg Odry - Zamawiający udostępni pomieszczenie lub namiot na potrzeby świadczenia usługi. Przy realizacji zamówienia wykonawca musi wziąć pod uwagę brak bieżącej wody w udostępnionym pomieszczeniu. Zamawiający udostępni salę i przygotuje odpowiednią ilość stołów i krzeseł.
Przewidywana ilość osób: według harmonogramu ilościowego posiłków
Termin realizacji usługi:
28.07.2017 r. – 13.08.2017 r. w godzinach:
śniadanie 8.00-10.00
obiad 13.00-15.00
kolacja 18.00-20.00
Wymogi dotyczące posiłków:
- wszystkie posiłki muszą być posiłkami pełnowartościowymi, zgodnie z technologią żywienia człowieka;
- propozycja menu musi gwarantować różnorodność posiłków;
- potrawy winny być przyrządzone tego samego dnia, co świadczenie usług żywieniowych;
- na życzenie zamawiającego, wykonawca zapewni posiłki wegetariańskie,
- wykonawca zabezpieczy obrusy do położenia na stołach, serwetniki wraz z serwetkami, przyprawniki na sól i pieprz;
- Zamawiający dopuszcza możliwość podawania posiłków w naczyniach jednorazowych przystosowanych do kontaktu z żywnością;
- możliwość zapakowania posiłków na wynos, na życzenie w odpowiednio przygotowanych pojemnikach . Zamawiający przewiduje, że będzie to stanowiło ok. 70 % całości zamówień;
- wykonawca musi dbać o estetyczny wygląd stołów oraz o bieżące opróżnianie brudnych naczyń.

Śniadanie składające się z minimum:
1. Pieczywa białego i pełnoziarnistego,
2. Kawy, herbaty, soków, wody mineralnej,
3. Sera twarogowego, żółtego i topionego, wędlin,
4. Konfitury lub miodu ,
5. Masła,
6. Warzyw świeżych (pomidor, ogórek, sałatki warzywne),
7. Dania ciepłego dla każdego uczestnika np. jajecznica, parówki, naleśniki, kiełbaski z rusztu.

Obiad składający się z minimum:
Danie I
Zupa o gramaturze nie mniejszej niż 300g (dopuszcza się zupę z dodatkiem np. krokieta).
Danie II
Najmniej 150g mięsa, drobiu lub ryby oraz co najmniej 100g dodatków np. ziemniaki, frytki, ryż, kasza, kluski, makaron, knedliki oraz co najmniej 75g surówki.
Kompot lub inny napój chłodzący w postaci wody mineralnej 0,5l i 0,25l soku lub nektaru.
Zagwarantowanie dla osób o innych preferencjach kulinarnych niż tradycyjne (np. wegetarianie) ciepłego posiłku o gramaturze równoważnej posiłkowi mięsnemu.
Kolacja składająca się z minimum:
1. co najmniej z ciepłego dania np.: bigos plus kiełbasa na gorąco lub krokiety z kapustą i mięsem i barszczem czerwonym
2. woda, herbata.
4. Część trzecia.
Zapewnienie serwisu kawowego dla:
1) Biura STI i oficerów łącznikowych
Serwis kawowy plus ciastka
7 dni 02-08.08.2017 r. godz. 08.00-20.00 dostawa zamówienie dwa razy dziennie, godz. 08.00 i godz. 14.00 . Ilości podane niżej obejmują cały dzień.
Serwis kawowy na 100 osób: minimum 4 rodzaje herbat w torebkach, kawa w ekspresach przelewowych (przygotowywanie kawy po stronie Wykonawcy), dodatki typu mleko, śmietanka do kawy, cukier (biały i brązowy), słodzik, cytryna, serwetki papierowe, naczynia porcelanowe (kubki, filiżanki) w odpowiedniej ilości. Dodatkowo kruche ciasteczka, min. 4 rodzaje dla 100 osób. Dbanie o porządek na stołach.
2) biura prasowego
1) 04.08.2017 r., godz. 10.00-20.00– dostawa zamówienia dwa razy dziennie, godz. 10.00 i godz. 16.00 . Ilości podane niżej obejmują cały dzień:

• 50 kanapek, min. 3 rodzaje z szynką lub serem żółtym lub z serem białym, każda z kanapek, zapakowana osobno, z dodatkami typu: sałata, pomidor, ogórek, szczypiorek lub inne warzywa sezonowe,
• 50 drożdżówek albo pączków
• serwis kawowy na 50 osób: minimum 4 rodzaje herbat w torebkach, kawa w ekspresach przelewowych (przygotowanie kawy po stronie Wykonawcy), dodatki typu mleko, śmietanka do kawy, cukier (biały i brązowy), słodzik, cytryna, serwetki papierowe, naczynia porcelanowe (kubki, filiżanki, talerzyki) w odpowiedniej ilości
• dbanie o porządek na stołach

Zamawiający oczekuje serwisu porządkowego min. piętnastominutowego co 2 godziny.

2) 05-07.08.2017 r. godz. 10.00-20.00 - dostawa zamówienie dwa razy dziennie, godz. 10.00 i godz. 16.00 . Ilości podane niżej obejmują cały dzień:

• 250 kanapek min. 3 rodzaje z szynką lub serem żółtym lub z serem białym, każda z kanapek, zapakowana osobno, z dodatkami typu: sałata, pomidor, ogórek, szczypiorek lub inne warzywa sezonowe
• 250 drożdżówek albo pączków
• serwis kawowy na 250 osób: minimum 4 rodzaje herbat w torebkach, kawa w ekspresach przelewowych (przygotowywanie kawy po stronie Wykonawcy), dodatki typu mleko, śmietanka do kawy, cukier (biały i brązowy), słodzik, cytryna, serwetki papierowe, naczynia porcelanowe (kubki, filiżanki, talerzyki) w odpowiedniej ilości
• dbanie o porządek na stołach

3) 08.08.2017, godz. 10.00-16.00- dostawa zamówienie dwa razy dziennie, godz. 10.00 i godz. 14.00 . Ilości podane niżej obejmują cały dzień.

• 50 kanapek min. 3 rodzaje z szynką lub serem żółtym lub z serem białym, każda z kanapek, zapakowana osobno, z dodatkami typu: sałata, pomidor, ogórek, szczypiorek lub inne warzywa sezonowe
• 50 drożdżówek albo pączków
• serwis kawowy na 50 osób: minimum 4 rodzaje herbat w torebkach, kawa w ekspresach przelewowych (przygotowywanie kawy po stronie Wykonawcy), dodatki typu mleko, śmietanka do kawy, cukier (biały i brązowy), słodzik, cytryna, serwetki papierowe, naczynia porcelanowe (kubki, filiżanki, talerzyki) w odpowiedniej ilości
• dbanie o porządek na stołach

3) Biura Żeglugi
Serwis kawowy i ciastka, kanapki dla 20 osób
Data 02-08.08.2017 r. godz. 08.00-20.00
Dostawa zamówienie dwa razy dziennie, godz. 08.00 i godz. 16.00 . Ilości podane niżej obejmują cały dzień.
• 40 kanapek min. 3 rodzaje z szynką lub serem żółtym lub z serem białym, każda z kanapek, zapakowana osobno, z dodatkami typu: sałata, pomidor, ogórek, szczypiorek lub inne warzywa sezonowe
• minimum 4 rodzaje herbat w torebkach, dodatki typu mleko, śmietanka do kawy, cukier (biały i brązowy), słodzik, cytryna, serwetki papierowe, naczynia porcelanowe (kubki, filiżanki, talerzyki) w odpowiedniej ilości
• kruche ciasteczka, min. 4 rodzaje dla 20 osób
• 4 rodzaje owoców, 60 porcji dziennie
• 2 rodzaje domowych ciast 60 porcji po min. 100 g

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w specyfikacji.

3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

1) Część 1. Od 28 lipca 2017r. do 13 sierpnia 2017r.
2) Część 2. Od 28 lipca 2017r. do 13 sierpnia 2017r.
3) Cześć 3. Od 02 sierpnia 2017r. do 08 sierpnia 2017r
4. KRYTERIA OCENY OFERT:
1) Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:

CENA – 100 % - liczona wg wzoru:
Cena najniższa spośród złożonych ofert
C (cena) = ------------------------------------------------------------- x 100 pkt
Cena oferty ocenianej

2) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów. Wszystkie wyniki zostaną przez zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1) Ofertę należy złożyć w sekretariacie Żeglugi Szczecińskiej ul. Jana z Kola 7, 70-603 Szczecin, w terminie do dnia 16.03.2016 do godz. 9:00.
2) Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. INFORMACJE DODATKOWE:
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia lub dwie części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia.
2) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w Ogłoszeniu oraz Instrukcji.
3) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa.

Załaczniki:

1) Specyfikacja - Usługi cateringowe

2) Zał nr 1 do spec - formularz oferty

3) Zal nr 2 do spec - oswiadczenie_wykluczenie_ wykonawcy

4) Zal nr 3 do spec - oswiadczenie podmioty trzecie

5) Zał nr 4 do spec-wykaz-prac

6) Zał nr 5a do spec - wzor Umowy część I

7) Zał nr 5b do spec - wzor Umowy część II

8) Zał nr 5c do spec - wzor Umowy część III


Szczecin 09.03.2017

Pytania i odpowiedzi

Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) przekazuje treść pytań wraz z odpowiedziami w celu wyjaśnienia treści specyfikacji :


Pytanie:

Proszę o wyjaśnienie rozbieżności:
W części drugiej- termin realizacji usługi jest wskazany na 28.0717r.-13.08.17r., a harmonogram ilości posiłków podany w załączonej tabeli kończy się na dniu 8.08.
Prosimy o sprecyzowanie prawidłowych terminów i dołączenie tabeli z prawidłowymi ilościami posiłków.


Wyjaśnienie dot. pierwszej i drugiej części zamówienia :
Zamawiający przewidział możliwość zwiększenia ilości posiłków do 20% ponieważ na dzień dzisiejszy nie ma dokładnych informacji co do szczegółowego harmonogramu przygotowania całej imprezy. W związku z powyższym może się pojawić sytuacja ze np. 28 lipca niezbędne będzie przygotowanie np. 6 obiadów – te 6 obiadów będzie wydane w ramach zwiększenia ilości posiłków co zamawiający przewidział w specyfikacji. Dlatego też w harmonogramie ilościowym posiłków w miejscach co do których zmawiający nie ma pełnej informacji wskazane są zera. Pozostałe posiłki zostały wskazane zgodnie z harmonogramem który jest w posiadaniu Zamawiającego.
W drugiej części zamówienia w dniach od 9.08.2017 do 13.08.2017 na dzień dzisiejszy wartości będą miały 0. Ale w przewidywanej ilości zwiększenia posiłków o 20% zamawiający uwzględnił również te 5 dni podane wyżej.


Dodano : Informacja z otwarcia ofert                      Data publikacji 16.03.2017

.


Dodano : Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej                   Data publikacji 22.03.2017

.


Dodano : Informacja o udzieleniu zamowienia                    Data publikacji 27.03.2017

.



Opublikował: Łukasz Nowak
Publikacja dnia: 27.03.2017
Podpisał: Łukasz Nowak
Dokument z dnia: 03.03.2017
Dokument oglądany razy: 8 512