1 Czekamy na pomysły gadżetów - Żegluga Szczecińska

17 05 2017

Czekamy na pomysły gadżetów

Unikalny, kreatywny, estetyczny, dobrze wykonany i niedrogi – taki, w wielkim skrócie, powinien być nowy szczeciński gadżet. Na pomysły pamiątek promujących nasze miasto Żegluga Szczecińska czeka już tylko do najbliższego piątku.

Konkurs na lokalny upominek rozstrzygnięty zostanie w przyszłym tygodniu. Wówczas dowiemy się, jaki produkt trafi do sprzedaży w miejskich centach informacji turystycznej i co stanie się pamiątką ze Szczecina. By jednak komisja konkursowa mogła wyłonić zwycięzcę, konieczne jest złożenie swoich pomysłów w biurze organizatora (przy ul. Jana z Kolna 7) do godziny 14.30 w piątek, 19 maja. O ważności zgłoszenia decyduje data wpływu do siedziby Żeglugi Szczecińskiej.

Konkurs skierowany jest do osób fizycznych i prawnych ze szczególnym uwzględnieniem twórców i artystów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie produkcji gadżetów promocyjnych lub zrzeszonych w stowarzyszeniach twórców i artystów, a także studentów i absolwentów kierunków artystycznych i projektowych. Projekt powinien być tak przygotowany, aby mógł zostać wdrożony do produkcji masowej w oparciu o znane i dostępne technologie produkcyjne, a cena produkcji jednej sztuki nie przekroczy 15 zł brutto.

Zwycięzcę wyłoni komisja, w skład której wejdą pracownicy Żeglugi Szczecińskiej i Miasta Szczecin związani z realizacją zadań o charakterze promocyjnym i turystycznym. Oceniane będą:

  • Unikalność: gadżet ma być samodzielnym autorskim projektem stworzonym wyłącznie dla Gminy Miasta Szczecin na potrzeby opisywanego konkursu.
  • Kreatywność: przedstawienie w sposób kreatywny, oryginalny i atrakcyjny symboli lub klimatu miasta Szczecin, nawiązując do promocji miasta jako destynacji turystycznej: (http://www.szczecin.eu/odwiedz_szczecin).
  • Czytelność: gadżet w sposób jednoznaczny ma kojarzyć się ze Szczecinem i podkreślać atuty miasta.
  • Spójność z wizją marki miasta Floating Garde (http://www.szczecin.eu/marka/strategia_marki).
  • Jakość wykonania.
  • Estetyka i użyteczność: gadżet poza walorami estetycznymi ma spełniać funkcję praktyczną i użyteczną. Mile widziane są projekty proekologiczne.
  • Cena: cena produkcji jednej sztuki nie może być wyższa niż 15 zł brutto.

Nagrodą będzie zawarcie umowy na dostawę 2000 sztuk gadżetów promocyjnych z możliwością zamawiania kolejnych partii.

Treść ogłoszenia konkursowego dostępna jest w biuletynie informacji publicznej Żeglugi Szczecińskiej: https://zstw.szczecin.pl/bip/index.php?id=377&id2=378

Informacje o zwycięzcy podamy na stronie internetowej www.zegluga.szn.pl i na fanpage’u www.fb.com/ZeglugaSzczecinska.

Nasza strona wykorzystuje ciasteczka (cookies). Jeśli zgadzasz się na ich wykorzystywanie klinij przycisk.

Zgadzam się

A A+ A++