1
12 11 2024
Od maja do września, nasza załoga wspólnie z Tourismusverein Angermünde e.V promowała transgraniczną turystykę w przygranicznych miejscowościach. Nasze stoisko pojawiało się tam, gdzie spotykali się mieszkańcy Niemiec podczas plenerowych wydarzeń.
W przeciągu pięciu miesięcy odwiedziliśmy takie miasta, jak:
Podczas wyjazdu promowaliśmy Szczecin jako ciekawą
destynację, nie tylko na weekend. Głównym punktem promocji był finał regat The
Tall Ships Races 2024, który przyciągnął na nadodrzańskie bulwary 1,3 miliona
odwiedzających. Gościom naszego stoiska wydaliśmy łącznie 8 tysięcy
przewodników "Szczecin na weekend" i tyle samo map.
Celem projektu Meet Szczecin. Visit Szczecin była promocja
współpracy partnerskiej oraz oferty turystycznej Szczecina oraz Partnera
projektu, którym był Tourismusverein Angermünde e.V. Rezultatem projektu była
poprawa dostępności oferty turystycznej i transgranicznej w Euroregionie Pomerania
poprzez organizację stoisk promocyjnych podczas wydarzeń plenerowych, a także
zacieśnienie relacji polsko-niemieckiej poprzez bezpośredni kontakt z
odwiedzającymi i promocję transgranicznej współpracy partnerskiej. Już dziś planujemy kolejne wspólne
przedsięwzięcia z Tourismusverein Angermünde e.V!
Projekt „Meet Szczecin. Visit Szczecin” dofinansowany był ze środków Funduszu Małych Projektów Euroregionu Pomerania, w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Meklemburgia - Pomorze Przednie / Brandenburgia / Polska w Euroregionie Pomerania UE, w zakresie celu szczegółowego 4.6: Kultura i zrównoważona turystyka. Wartość projektu : 37 899 EUR, wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 30 319 EUR.