Informacje dla wystawców


Dziękujemy za zainteresowanie udziałem w naszym wydarzeniu. Informujemy, że pozyskiwanie wystawców na Jarmark Bożonarodzeniowy 2023 zostało już zakończone, a wystawcy wyłonieni. Niebawem na stronie kolorowaaleja.pl się plan z listą stoisk oraz ich asortymentem.

W tym roku wydarzenie odbędzie się w dniach 1-23 grudnia i obejmie trzy place w centrum Szczecina – Aleja Kwiatowa, plac Adamowicza i plac Lotników. Jarmark zagości także w zupełnie nowej przestrzeni - w Alei Wojska Polskiego.

Zapraszamy przedsiębiorców do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu. Co zrobić aby zgłosić chęć udziału w szczecińskim Jarmarku Bożonarodzeniowym?
  1. Wypełnij formularz zgłaszający chęć udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym na stronie kolorowaaleja.pl - Uwaga: formularz został zamknięty
    Uwaga: Na podstawie wypełnionego formularza dokonamy weryfikacji Państwa zgłoszenia dopuszczając lub nie do sprzedaży podczas Jarmarku.
  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia prześlemy Państwu informacje z instrukcją zakupu stoiska. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w Regulaminie.

Uwaga! Wypełnienie i przesłanie formularza nie jest gwarantem uczestnictwa w Jarmarku Bożonarodzeniowym, a jedynie stanowi o chęci udziału w nim.

  • Organizator ma prawo do podjęcia współpracy jedynie z wybranymi podmiotami.
  • Organizator ma również prawo do pozyskiwania wystawców we własnym zakresie.
  • Zgłoszenia będą przyjmowane do wyczerpania miejsc handlowych.
  • Informacje dot. asortymentu objętego wyłącznością lub ograniczeniem będą pojawiać się na stronie internetowej kolorowaaleja.pl/jarmark-bozonarodzeniowy-2023
  • Informacja dot. stoisk w al. Wojska Polskiego zostanie opublikowana do końca października 2023

Na co zwracamy uwagę dokonując wyboru zgłoszeń? Kierujemy się następującymi kryteriami:

  • Oryginalność oferty i jej dopasowanie do świątecznego klimatu
  • Sposób prezentacji i sprzedaży towarów w domku
  • Zaproponowana aranżacja domku handlowego lub zdjęcie stoiska z innych wydarzeń
  • Doświadczenie w sprzedaży podczas podobnych imprez.
  • W Jarmarku Bożonarodzeniowym wystawcą mogą zostać: osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, stowarzyszenia i fundacje.
  • Ilość dostępnych miejsc na Jarmarku Bożonarodzeniowym przeznaczonych dla konkretnych asortymentów.


Do udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym zapraszamy wystawców oferujących:
  • Smakołyki na świąteczny stół
  • Żywność naturalną, tradycyjną, regionalną*
  • Gastronomia**
  • Prezenty dla dzieci i dorosłych
  • Upominki rękodzielnicze
  • Świąteczne dekoracje
  • Artystyczne pakowanie prezentów

* z wyłączeniem sera podhalańskiego koziego naturalnego, sera podhalańskiego koziego wędzonego, sera owczego, prawdziwego oscypka, redykołki wędzonej, redykołki naturalnej, korbacza naturalnego, korbacza wędzonego, gałki naturalnej i gałki wędzonej - dla stoisk zlokalizowanych na trzech placach wydarzenia. Numery domków wyłączonych ze sprzedaży: 8, 30, 49, 67.
** informujemy, iż podczas Jarmarku, wyłączności będzie podlegała również sprzedaż takich produktów jak: Mini Donuts (mini pączki smażone na głębokim tłuszczu z dodatkami), ziemniak zakręcony na patyku (drobno pocięty, umieszczony na patyku i smażony na głębokim tłuszczu ziemniak), tzw. frytki belgijskiej (grubo krojony/formowany ziemniak smażony na głębokim tłuszczu) oraz churros (hiszpański wypiek z ciasta parzonego, smażony na głębokim oleju). Frytki (inne niż belgijskie) u innych wystawców mogą być serwowane jedynie jako dodatek do dań, bez jednostkowej sprzedaży na wynos. Numery domków wyłączonych ze sprzedaży: 29, 31, 32, 65, 66.

Wystawców zainteresowanych wzięciem udziału w zapytaniu ofertowym dotyczącym ww. asortymentu prosimy o wpisanie takiej informacji w formularzu zgłoszeniowym.

Na zgłoszenia dot. zapytań ofertowych na: sery górskie, frytkę zakręconą, mini donuts, frytkę belgijską czekamy do 13.10.2023 r. do godziny 12:00.

Uwaga! Sprzedaż miodów w słoikach i innych opakowaniach podczas Jarmarku może odbywać się tylko na stoiskach, które zgłosiły ten fakt w formularzu zgłoszeniowym.

W przypadku naruszenia zakazu sprzedaży towarów niezgodnych z zakresem asortymentowym oraz niezgłoszonych w formularzu zgłoszeniowym, zostaną zastosowane kary wg. §7 regulaminu Jarmarku Bożonarodzeniowego 2023.


Oferta sprzedaży stoisk obejmuje drewniane domki (dostęp do prądu na podstawie osobnych zamówień). W zależności od rodzaju sprzedawanego asortymentu ceny kształtują się następująco:


Rozliczenie za sprzedaż i dystrybucję prądu będzie realizowane na podstawie aktualnego cennika obowiązującego w umowie, która zostanie podpisana do końca października 2023 roku. Cena zostanie opublikowana na stronie kolorowaaleja.pl oraz przesłana mailowo do firm, które przeszły pozytywnie nabór na wystawców Jarmarku Bożonarodzeniowym 2023.

Aktualizacja z 08.11.2023 r.

Informujemy, iż z przyczyn niezależnych od Organizatora jarmarku, umowa na dostawę prądu na Jarmark Bożonarodzeniowy nie została jeszcze podpisana, w związku z czym nie możemy przekazać jeszcze danych dotyczących stawki za jaką będą Państwo rozliczani.

Aktualnie podany termin, do którego umowa ma zostać podpisana jest 15.11.2023 r.


Wielkości domków (szczegółowe wymiary podano w schematach):
  • Aleja Kwiatowa - domki nr 1-40 o wymiarach 3m x 2m | Schemat 1 | Schemat 2
  • Plac Adamowicza - domki nr 41-51 oraz 62-70 o wymiarach 2,5m x 2m | Schemat
  • Plac Adamowicza - domki nr 52-61 o wymiarach 3m x 2m | Schemat
  • Plac Lotników - domki nr 71-77 oraz 83 i 84 o wymiarach 2,5m x 2m | Schemat

Na poszczególnych placach Organizator ma możliwość wprowadzenia ograniczeń np. dotyczących sprzedaży alkoholu i innego asortymentu objętego m.in. wyłącznością.

W każdy weekend jarmarku na Placu Lotników odbywać się będą świąteczne atrakcje z programem na scenie, a przez wszystkie dni wydarzenia czas zarówno odwiedzających jak i wystawcom umilać będzie świąteczna muzyka słyszana na każdym jarmarkowym placu.


W poniższych linkach znajdziesz mapę stoisk i niezbędne informacje:

>> Mapa stoisk
>> Regulamin Jarmarku Bożonarodzeniowego 2023
>> Regulamin Platformy B2B
>> Polityka prywatności Platformy B2B


Instrukcja obsługi systemu sprzedaży stoisk IAI na imprezach ŻSTW Sp. z o.o.

1. JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ?
2. JAK SIĘ ZALOGOWAĆ?
3. JAK KUPIĆ STOISKO? - Po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia otrzymasz od nas link do systemu sprzedaży aby dokonać zakupu stoiska
4. JAK DOKONAĆ PŁATNOŚCI?

Uwagi końcowe:

  • Nie ma możliwości wzięcia udziału w Jarmarku jedynie w wybranych terminach.
  • Domki są wynajmowane jedynie na cały okres trwania Jarmarku, a sprzedaż musi być prowadzona codziennie w wyznaczonych godzinach:
    poniedziałek – czwartek, w godz. 14:00 - 20:00
    piątek, w godz. 14:00 - 23:00
    sobota, w godz. 10:00 - 23:00
    niedziela, w godz. 10:00 - 20:00


KONTAKT:

Maciej Łabaziewicz
e-mail: jarmarki@zstw.szczecin.pl
tel.: +48 91 35 16 207

Nasza strona wykorzystuje ciasteczka (cookies). Jeśli zgadzasz się na ich wykorzystywanie klinij przycisk.

Zgadzam się

A A+ A++