Zapraszamy wystawców targów Bud-Gryf & Home 2025 do udziału w bezpłatnym szkoleniu i warsztatach prowadzonych przez naszych Social Media Guru!
Jak tworzyć dobry content? Jak kręcić angażujące rolki? Jak komunikować, żeby sprzedawać?
Odpowiedzi na te pytania udzielą Wam Diana Marczewska i Oskar Dyrdał, którzy na co dzień prowadzą komunikację na profilach Visit Szczecin, Żegluga Szczecińska, Bulwary Miejsce Spotkań, Szczecin Convention Bureau, The Tall Ships Races czy Netto Arena Szczecin.
![](/application/files/1617/3746/0183/warsztatyo1200x200.jpg)
1. "Rolki na tapecie"- warsztaty z kręcenia rolek
- Termin: 21 marca (piątek), godz. 11:00
Prowadzący: Oskar Dyrdał
Czas trwania: 2,5 godziny
Maksymalna ilość uczestników: 12 osób
Link do zapisów: https://www.accredi.pl/warsztatbgh
Program warsztatów:
- I. Rolki w teorii
a) Omówienie roli wideo na Instagramie i Facebooku – analiza różnic
b) Podstawy dotyczące montażu i zasad filmowania
c) Analiza obowiązujących trendów – case study
d) Omówienie wybranych narzędzi do montowania, rekomendacja sprzętu
- II. Ja Cię kręcę! Czyli kręcimy rolkę z targów Bud-Gryf & Home 2025
a) Przygotowanie koncepcji filmu – drobne scenariusze
b) Ćwiczenia terenowe- zebranie materiałów na terenie targów
c) Montaż materiału filmowego
![](/application/files/cache/981797c17c3ca906cf1237bd779db660.jpg)
Cześć, jestem Oskar!
Nagrywam Szczecin oraz lokalne wydarzenia - służbowo, jak i prywatnie jako @paprycrush.
Na Instagramie działam od 2016 roku. Pokazuję ładne obrazki ze Szczecina - początkowo zdjęcia, a teraz coraz częściej rolki, które dają ogromne możliwości dotarcia do nowych odbiorców.
Oskar Dyrdał
![](/application/files/5517/3746/0213/szkolenieo1200x200.jpg)
2. "Nie lej wody w social media" - szkolenie z komunikacji
- Termin: 21 marca (piątek), godz. 14:00
Prowadząca: Diana Marczewska
Czas trwania: 2,5 godziny
Maksymalna ilość uczestników: 20 osób
Link do zapisów: https://www.accredi.pl/szkoleniebgh
Program szkolenia:
- I. Teoria jako mocny fundament
a) Omówienie algorytmów FB, IG i LI
b) Omówienie lejka sprzedażowego i przełożenie na treści w social mediach
- II. Budujemy solidny harmonogram komunikacji
a) Co publikować? Czyli słów kilka o treściach, które najbardziej się klikają
b) Narzędzia do pracy osoby tworzącej content
c) Kogo obserwować w social mediach, żeby być na bieżąco?
d) Przykłady i inspiracje
![](/application/files/cache/17658b79450e8d4c8081dca7f1daf625.jpg)
Cześć, jestem Diana!
Łączę marketingowe kropki w skuteczną całość. Mam na koncie:
• Wykształcenie i zaplecze dziennikarskie
• Wieloletnie doświadczenie w marketingu
• Komunikację największych imprez w mieście
Piszę zawodowo od blisko 10 lat, tworzę zdjęcia i wideo, które zwiększają zaangażowanie w social mediach, a po Meta Ads poruszam się z zamkniętymi oczami.
Diana Marczewska
KONTAKT:
Dorota Adamcewicz
tel. 91 35 16 208
dorota.adamcewicz@zstw.szczecin.pl