1
21 04 2022
Szczecin – miejsce, w którym można jednocześnie czerpać z bogatej oferty dużej aglomeracji i odpoczywać od zgiełku miasta. To miasto, gdzie zieleń, natura, historia i architektura spotykają się ze sobą i tworzą wyjątkowość tego miejsca. Właśnie wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej naszego miasta, która mówi o turystycznych walorach Szczecina.
„Pomyśl o mieście, w którym przerwa od obowiązków jest na wyciągnięcie ręki. Pomyśl o meandrujących rozlewiskach, o pięknych akwenach, zielonych parkach, magicznych lasach i dzikich puszczach. Pośród szczecińskich perełek każdy znajdzie swoje, wyjątkowe miejsce. Miejsce, w którym odpocznie od zgiełku i pośpiechu. W którym zwolni i zazna spokoju. Zobacz Szczecin. Poczuj jego naturę. Odkryj jej bogactwo i… zostań z nami na dłużej” – to treść inaugurującego tegoroczną kampanię materiału reklamowego zamieszczonego w Tygodniu Polityka.
Kampania Pomyśl – Zobacz – Zostań to kontynuacja zapoczątkowanej jesienią ubr. kampanii promującej potencjał Szczecina, jako miasta turystycznego i inwestycyjnego. Jesienna odsłona skierowana była na część biznesową, wiosenna zaś ukazuje Szczecin jako miasto pełne turystycznych atrakcji, wielu możliwości i różnych form odpoczynku.
W kampanii wykorzystano największe walory turystyczne naszego miasta. 13 różnych haseł, takich jak: spokój, wolność, przygoda, harmonia, góry, natura, żagle, historia, zabawa, czekolada, zacisze, szmaragd, morze w połączeniu z obrazem i tekstem ukazują atrakcyjność naszego miasta. Wśród ujęć nie brakuje symboli miasta – dźwigozaurów, bulwarów czy filharmonii, ale także mniej oczywistych ale równie zaskakujących rozlewisk Odry, Wzgórz Bukowych czy wodnych zakątków.
Materiały promocyjne zostaną zamieszczone w mediach społecznościowych, w największych czasopismach, takich jak: „Polityka”, „Traveler” oraz „Wiadomości Turystyczne” dostępnych m.in. w salonach sieci Empik w całej Polsce. W ramach promocji wizerunkowej Szczecina od 1 maja wystartuje duża kampania na największym portalu specjalizującym się w branży hotelarskiej – Trivago. Kampania będzie prowadzona w trzech językach i ukierunkowana zarówno na polskich turystów jak i tych zagranicznych. Od 25 kwietnia będzie można zobaczyć bilbordy promocyjne na kanałach grupy Discovery. Spoty promujące Szczecin będzie można także zobaczyć na dworcach PKP, lotnisku w Krakowie czy specjalnych nośnikach reklamowych m.in. w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście i Wrocławiu. W ramach kampanii uruchomiona została także specjalna promocja miasta w lokalnym radiu SuperFm oraz na portalu Onet.
Wszystkie przekazy kierować będą ruch na stronę https://pomysl.szczecin.eu/
Kampania rozpoczyna się 21 kwietnia i potrwa do połowy maja. Łączny koszt wszystkich działań w ramach kampanii wyniósł 204 tys. złotych.
Kampanię realizuje Urząd Miasta Szczecin we współpracy ze spółką Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzania oraz Szczecińską Agencją Artystyczną.