1 Pomyśl – Zobacz – Zostań na dłużej… - Żegluga Szczecińska

21 04 2022

Pomyśl – Zobacz – Zostań na dłużej…

Szczecin – miejsce, w którym można jednocześnie czerpać z bogatej oferty dużej aglomeracji i odpoczywać od zgiełku miasta. To miasto, gdzie zieleń, natura, historia i architektura spotykają się ze sobą i tworzą wyjątkowość tego miejsca. Właśnie wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej naszego miasta, która mówi o turystycznych walorach Szczecina.

„Pomyśl o mieście, w którym przerwa od obowiązków jest na wyciągnięcie ręki. Pomyśl o meandrujących rozlewiskach, o pięknych akwenach, zielonych parkach, magicznych lasach i dzikich puszczach. Pośród szczecińskich perełek każdy znajdzie swoje, wyjątkowe miejsce. Miejsce, w którym odpocznie od zgiełku i pośpiechu. W którym zwolni i zazna spokoju. Zobacz Szczecin. Poczuj jego naturę. Odkryj jej bogactwo i… zostań z nami na dłużej” – to treść inaugurującego tegoroczną kampanię materiału reklamowego zamieszczonego w Tygodniu Polityka.

Kampania Pomyśl – Zobacz – Zostań to kontynuacja zapoczątkowanej jesienią ubr. kampanii promującej potencjał Szczecina, jako miasta turystycznego i inwestycyjnego. Jesienna odsłona skierowana była na część biznesową, wiosenna zaś ukazuje Szczecin jako miasto pełne turystycznych atrakcji, wielu możliwości i różnych form odpoczynku.

W kampanii wykorzystano największe walory turystyczne naszego miasta. 13 różnych haseł, takich jak: spokój, wolność, przygoda, harmonia, góry, natura, żagle, historia, zabawa, czekolada, zacisze, szmaragd, morze w połączeniu z obrazem i tekstem ukazują atrakcyjność naszego miasta. Wśród ujęć nie brakuje symboli miasta – dźwigozaurów, bulwarów czy filharmonii, ale także mniej oczywistych ale równie zaskakujących rozlewisk Odry, Wzgórz Bukowych czy wodnych zakątków.

Materiały promocyjne zostaną zamieszczone w mediach społecznościowych, w największych czasopismach, takich jak: „Polityka”, „Traveler” oraz „Wiadomości Turystyczne” dostępnych m.in. w salonach sieci Empik w całej Polsce. W ramach promocji wizerunkowej Szczecina od 1 maja wystartuje duża kampania na największym portalu specjalizującym się w branży hotelarskiej – Trivago. Kampania będzie prowadzona w trzech językach i ukierunkowana zarówno na polskich turystów jak i tych zagranicznych. Od 25 kwietnia będzie można zobaczyć bilbordy promocyjne na kanałach grupy Discovery. Spoty promujące Szczecin będzie można także zobaczyć na dworcach PKP, lotnisku w Krakowie czy specjalnych nośnikach reklamowych m.in. w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście i Wrocławiu. W ramach kampanii uruchomiona została także specjalna promocja miasta w lokalnym radiu SuperFm oraz na portalu Onet.

Wszystkie przekazy kierować będą ruch na stronę https://pomysl.szczecin.eu/

Kampania rozpoczyna się 21 kwietnia i potrwa do połowy maja. Łączny koszt wszystkich działań w ramach kampanii wyniósł 204 tys. złotych.

Kampanię realizuje Urząd Miasta Szczecin we współpracy ze spółką Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzania oraz Szczecińską Agencją Artystyczną.

Nasza strona wykorzystuje ciasteczka (cookies). Jeśli zgadzasz się na ich wykorzystywanie klinij przycisk.

Zgadzam się

A A+ A++