Po sukcesie, jakim okazał się wirtualny Jarmark Bożonarodzeniowy pora na edycję Wielkanocną. Przypomnijmy, zimowa odsłona jarmarku to 125 wystawców, prawie 75 tys. wyświetleń oraz 200 tys. interakcji na stronie. A to wszystko przełożyło się na zadowolenie lokalnych przedsiębiorców i satysfakcję odbiorców. Wiosna, którą czuć już w powietrzu, może zwiastować nam tylko jedno – czas zacząć przygotowywać się do Wielkanocy i puste miejsce po świerkowych stroikach wypełnić wielkanocnymi pisankami, zającami i lukrowanymi barankami.
Od 22 lutego na platformie jarmark.szczecin.eu znajdziemy szczecińskich przedsiębiorców z wielkanocnym asortymentem. Jarmark Wielkanocny Online to kontynuacja zapoczątkowanego już rok temu programu Szczeciński Lokalny Solidarny. Analogicznie do edycji zimowej odwiedzający będą poruszać się po wirtualnej mapie z konkretnymi alejkami i domkami. Po kliknięciu w wybrany, otrzymamy informacje dotyczące oferty oraz możliwości finalizacji zakupów. Wielkanocne dekoracje, wyborne ciasta czy lukrowe baranki stworzone w Szczecinie będą gościć na naszych świątecznych stołach.
Zachęcamy zarówno przedsiębiorców, jak i mieszkańców do odwiedzania witryny jarmark.szczecin.eu i wspierania lokalnych biznesów, zwłaszcza w tak ważnym czasie, jakim są zbliżające się święta.