Dziękujemy za zainteresowanie udziałem w naszym wydarzeniu. Informujemy, że pozyskiwanie wystawców na Jarmark Bożonarodzeniowy 2023 zostało już zakończone, a wystawcy wyłonieni. Niebawem na stronie kolorowaaleja.pl się plan z listą stoisk oraz ich asortymentem.
W tym roku wydarzenie odbędzie się w dniach 1-23 grudnia i obejmie trzy place w centrum Szczecina – Aleja Kwiatowa, plac Adamowicza i plac Lotników. Jarmark zagości także w zupełnie nowej przestrzeni - w Alei Wojska Polskiego.
Zapraszamy przedsiębiorców do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu. Co zrobić aby zgłosić chęć udziału w szczecińskim Jarmarku Bożonarodzeniowym?
- Wypełnij formularz zgłaszający chęć udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym na stronie kolorowaaleja.pl - Uwaga: formularz został zamknięty
Uwaga: Na podstawie wypełnionego formularza dokonamy weryfikacji Państwa zgłoszenia dopuszczając lub nie do sprzedaży podczas Jarmarku. - W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia prześlemy Państwu informacje z instrukcją zakupu stoiska. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w Regulaminie.
Uwaga! Wypełnienie i przesłanie formularza nie jest gwarantem uczestnictwa w Jarmarku Bożonarodzeniowym, a jedynie stanowi o chęci udziału w nim.
- Organizator ma prawo do podjęcia współpracy jedynie z wybranymi podmiotami.
- Organizator ma również prawo do pozyskiwania wystawców we własnym zakresie.
- Zgłoszenia będą przyjmowane do wyczerpania miejsc handlowych.
- Informacje dot. asortymentu objętego wyłącznością lub ograniczeniem będą pojawiać się na stronie internetowej kolorowaaleja.pl/jarmark-bozonarodzeniowy-2023
- Informacja dot. stoisk w al. Wojska Polskiego zostanie opublikowana do końca października 2023
Na co zwracamy uwagę dokonując wyboru zgłoszeń? Kierujemy się następującymi kryteriami:
- Oryginalność oferty i jej dopasowanie do świątecznego klimatu
- Sposób prezentacji i sprzedaży towarów w domku
- Zaproponowana aranżacja domku handlowego lub zdjęcie stoiska z innych wydarzeń
- Doświadczenie w sprzedaży podczas podobnych imprez.
- W Jarmarku Bożonarodzeniowym wystawcą mogą zostać: osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, stowarzyszenia i fundacje.
- Ilość dostępnych miejsc na Jarmarku Bożonarodzeniowym przeznaczonych dla konkretnych asortymentów.
Do udziału w Jarmarku Bożonarodzeniowym zapraszamy wystawców oferujących:
- Smakołyki na świąteczny stół
- Żywność naturalną, tradycyjną, regionalną*
- Gastronomia**
- Prezenty dla dzieci i dorosłych
- Upominki rękodzielnicze
- Świąteczne dekoracje
- Artystyczne pakowanie prezentów
* z wyłączeniem sera podhalańskiego koziego naturalnego, sera podhalańskiego koziego wędzonego, sera owczego, prawdziwego oscypka, redykołki wędzonej, redykołki naturalnej, korbacza naturalnego, korbacza wędzonego, gałki naturalnej i gałki wędzonej - dla stoisk zlokalizowanych na trzech placach wydarzenia. Numery domków wyłączonych ze sprzedaży: 8, 30, 49, 67.
** informujemy, iż podczas Jarmarku, wyłączności będzie podlegała również sprzedaż takich produktów jak: Mini Donuts (mini pączki smażone na głębokim tłuszczu z dodatkami), ziemniak zakręcony na patyku (drobno pocięty, umieszczony na patyku i smażony na głębokim tłuszczu ziemniak), tzw. frytki belgijskiej (grubo krojony/formowany ziemniak smażony na głębokim tłuszczu) oraz churros (hiszpański wypiek z ciasta parzonego, smażony na głębokim oleju). Frytki (inne niż belgijskie) u innych wystawców mogą być serwowane jedynie jako dodatek do dań, bez jednostkowej sprzedaży na wynos. Numery domków wyłączonych ze sprzedaży: 29, 31, 32, 65, 66.
Wystawców zainteresowanych wzięciem udziału w zapytaniu ofertowym dotyczącym ww. asortymentu prosimy o wpisanie takiej informacji w formularzu zgłoszeniowym.
Na zgłoszenia dot. zapytań ofertowych na: sery górskie, frytkę zakręconą, mini donuts, frytkę belgijską czekamy do 13.10.2023 r. do godziny 12:00.
Uwaga! Sprzedaż miodów w słoikach i innych opakowaniach podczas Jarmarku może odbywać się tylko na stoiskach, które zgłosiły ten fakt w formularzu zgłoszeniowym.
W przypadku naruszenia zakazu sprzedaży towarów niezgodnych z zakresem asortymentowym oraz niezgłoszonych w formularzu zgłoszeniowym, zostaną zastosowane kary wg. §7 regulaminu Jarmarku Bożonarodzeniowego 2023.
Oferta sprzedaży stoisk obejmuje drewniane domki (dostęp do prądu na podstawie osobnych zamówień). W zależności od rodzaju sprzedawanego asortymentu ceny kształtują się następująco:
Rozliczenie za sprzedaż i dystrybucję prądu będzie realizowane na podstawie aktualnego cennika obowiązującego w umowie, która zostanie podpisana do końca października 2023 roku. Cena zostanie opublikowana na stronie kolorowaaleja.pl oraz przesłana mailowo do firm, które przeszły pozytywnie nabór na wystawców Jarmarku Bożonarodzeniowym 2023.
Aktualizacja z 08.11.2023 r.
Informujemy, iż z przyczyn niezależnych od Organizatora jarmarku, umowa na dostawę prądu na Jarmark Bożonarodzeniowy nie została jeszcze podpisana, w związku z czym nie możemy przekazać jeszcze danych dotyczących stawki za jaką będą Państwo rozliczani.
Aktualnie podany termin, do którego umowa ma zostać podpisana jest 15.11.2023 r.
Wielkości domków (szczegółowe wymiary podano w schematach):
- Aleja Kwiatowa - domki nr 1-40 o wymiarach 3m x 2m | Schemat 1 | Schemat 2
- Plac Adamowicza - domki nr 41-51 oraz 62-70 o wymiarach 2,5m x 2m | Schemat
- Plac Adamowicza - domki nr 52-61 o wymiarach 3m x 2m | Schemat
- Plac Lotników - domki nr 71-77 oraz 83 i 84 o wymiarach 2,5m x 2m | Schemat
Na poszczególnych placach Organizator ma możliwość wprowadzenia ograniczeń np. dotyczących sprzedaży alkoholu i innego asortymentu objętego m.in. wyłącznością.
W każdy weekend jarmarku na Placu Lotników odbywać się będą świąteczne atrakcje z programem na scenie, a przez wszystkie dni wydarzenia czas zarówno odwiedzających jak i wystawcom umilać będzie świąteczna muzyka słyszana na każdym jarmarkowym placu.
W poniższych linkach znajdziesz mapę stoisk i niezbędne informacje:
>> Mapa stoisk
>> Regulamin Jarmarku Bożonarodzeniowego 2023
>> Regulamin Platformy B2B
>> Polityka prywatności Platformy B2B
Instrukcja obsługi systemu sprzedaży stoisk IAI na imprezach ŻSTW Sp. z o.o.
1. JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ?
2. JAK SIĘ ZALOGOWAĆ?
3. JAK KUPIĆ STOISKO? - Po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia otrzymasz od nas link do systemu sprzedaży aby dokonać zakupu stoiska
4. JAK DOKONAĆ PŁATNOŚCI?
Uwagi końcowe:
- Nie ma możliwości wzięcia udziału w Jarmarku jedynie w wybranych terminach.
- Domki są wynajmowane jedynie na cały okres trwania Jarmarku, a sprzedaż musi być prowadzona codziennie w wyznaczonych godzinach:
poniedziałek – czwartek, w godz. 14:00 - 20:00
piątek, w godz. 14:00 - 23:00
sobota, w godz. 10:00 - 23:00
niedziela, w godz. 10:00 - 20:00
KONTAKT:
Maciej Łabaziewicz
e-mail: jarmarki@zstw.szczecin.pl
tel.: +48 91 35 16 207