Warsztaty i szkolenia

Zapraszamy wystawców targów Bud-Gryf & Home 2025 do udziału w bezpłatnym szkoleniu i warsztatach prowadzonych przez naszych Social Media Guru!

Jak tworzyć dobry content? Jak kręcić angażujące rolki? Jak komunikować, żeby sprzedawać?
Odpowiedzi na te pytania udzielą Wam Diana Marczewska i Oskar Dyrdał, którzy na co dzień prowadzą komunikację na profilach Visit Szczecin, Żegluga Szczecińska, Bulwary Miejsce Spotkań, Szczecin Convention Bureau, The Tall Ships Races czy Netto Arena Szczecin.



1. "Rolki na tapecie"- warsztaty z kręcenia rolek

  • Termin: 21 marca (piątek), godz. 11:00
    Prowadzący: Oskar Dyrdał
    Czas trwania: 2,5 godziny
    Maksymalna ilość uczestników: 12 osób
    Link do zapisów: https://www.accredi.pl/warsztatbgh

Program warsztatów:
  • I. Rolki w teorii

a) Omówienie roli wideo na Instagramie i Facebooku – analiza różnic
b) Podstawy dotyczące montażu i zasad filmowania
c) Analiza obowiązujących trendów – case study
d) Omówienie wybranych narzędzi do montowania, rekomendacja sprzętu

  • II. Ja Cię kręcę! Czyli kręcimy rolkę z targów Bud-Gryf & Home 2025

a) Przygotowanie koncepcji filmu – drobne scenariusze
b) Ćwiczenia terenowe- zebranie materiałów na terenie targów
c) Montaż materiału filmowego


Cześć, jestem Oskar!

Nagrywam Szczecin oraz lokalne wydarzenia - służbowo, jak i prywatnie jako @paprycrush.

Na Instagramie działam od 2016 roku. Pokazuję ładne obrazki ze Szczecina - początkowo zdjęcia, a teraz coraz częściej rolki, które dają ogromne możliwości dotarcia do nowych odbiorców.

Oskar Dyrdał



2. "Nie lej wody w social media" - szkolenie z komunikacji

  • Termin: 21 marca (piątek), godz. 14:00
    Prowadząca: Diana Marczewska
    Czas trwania: 2,5 godziny
    Maksymalna ilość uczestników: 20 osób
    Link do zapisów: https://www.accredi.pl/szkoleniebgh

Program szkolenia:
  • I. Teoria jako mocny fundament

a) Omówienie algorytmów FB, IG i LI
b) Omówienie lejka sprzedażowego i przełożenie na treści w social mediach

  • II. Budujemy solidny harmonogram komunikacji

a) Co publikować? Czyli słów kilka o treściach, które najbardziej się klikają
b) Narzędzia do pracy osoby tworzącej content
c) Kogo obserwować w social mediach, żeby być na bieżąco?
d) Przykłady i inspiracje


Cześć, jestem Diana!

Łączę marketingowe kropki w skuteczną całość. Mam na koncie:
• Wykształcenie i zaplecze dziennikarskie
• Wieloletnie doświadczenie w marketingu
• Komunikację największych imprez w mieście

Piszę zawodowo od blisko 10 lat, tworzę zdjęcia i wideo, które zwiększają zaangażowanie w social mediach, a po Meta Ads poruszam się z zamkniętymi oczami.

Diana Marczewska


KONTAKT:

Dorota Adamcewicz
tel. 91 35 16 208
dorota.adamcewicz@zstw.szczecin.pl

Nasza strona wykorzystuje ciasteczka (cookies). Jeśli zgadzasz się na ich wykorzystywanie klinij przycisk.

Zgadzam się