Oferty pracy

Specjalista ds. obsługi technicznej obiektów

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi technicznej obiektów.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • przygotowywanie planu i realizację przeglądów budowlanych budynków i budowli użytkowanych przez ŻSTW,
  • przygotowywanie planu i realizacja przeglądów okresowych urządzeń, będących w dyspozycji ŻSTW, w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie dokumentacji obiektów i urządzeń w tym Książek obiektów budowlanych,
  • dbanie o zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej i pozostałych mediów w obiektach zarządzanych przez ŻSTW, poprzez wypełnianie warunków umów i dbanie o terminowość ich zawierania,
  • przygotowywanie, we współpracy z innymi komórkami, planów remontowych i inwestycyjnych,
  • dbanie o bieżące usuwanie usterek zgłaszanych przez pracowników bądź użytkowników w obiektach ŻSTW,
  • właściwą współpracę ze specjalistycznymi firmami serwisowymi, konserwującymi i naprawiającymi urządzenia i instalacje w obiektach oraz realizującymi roboty budowlane na rzecz ŻSTW.
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie – preferowane techniczne o specjalności budowlanej,
  • min. dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie równoważnym, odpowiedzialność i samodzielność,
  • zdolność do pracy na wysokościach pow. 1 m,
  • czynne prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
  • umiejętność obsługi komputera – środowisko MS Office, przeglądarka internetowa.
Przyszłym pracownikom oferujemy:
  • stabilność zatrudnienia,
  • umowę o pracę (na okres próbny, następnie na czas określony i w perspektywie na czas nieokreślony),
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę,
  • pracę w doświadczonym zespole w stabilnej firmie.
Aplikowanie:
  • Kompletną aplikację (CV oraz formułę ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych) prosimy przesyłać na adres: praca@zstw.szczecin.pl
  • LUB: wypełnić formularz aplikacyjny w serwisie Pracuj.pl >>

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzenia jedynie na wybrane CV.



Samodzielny pracownik ds. zamówień publicznych

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielny pracownik ds. zamówień publicznych

Niezbędne wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej roczne doświadczenie w zamówieniach publicznych po stronie zamawiającego,
  • doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym w sporządzaniu dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • doświadczenie w pracach komisji przetargowych;
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych – aktualnej wiedzy z tego obszaru,
  • nadzór nad realizacją umów przetargowych,
  • umiejętność pisania i redagowania pism urzędowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office,
  • zaangażowanie i inicjatywa,
  • samodzielność i dokładność,
  • wysoka kultura osobista i etyka zawodowa.
Oferujemy:
  • umowę o pracę (na okres próbny, następnie na czas określony i w perspektywie na czas nieokreślony),
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę, kursy i szkolenia,
  • pracę w doświadczonym zespole w stabilnej firmie.
Wymagane dokumenty:
  1. CV z opisem dotychczasowej działalności zawodowej;
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie oraz wykształcenie;
  3. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzenia jedynie na wybrane CV.

Termin i miejsce składania ofert:

Kompletną aplikację (CV oraz formułę ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych) należy składać w sekretariacie Żeglugi Szczecińskiej Turystyka Wydarzenia Sp. z o.o. w Szczecinie w godzinach 7:00 – 15:00 lub przesłać na adres e-mail: praca@zstw.szczecin.pl



Nasza strona wykorzystuje ciasteczka (cookies). Jeśli zgadzasz się na ich wykorzystywanie klinij przycisk.

Zgadzam się

A A+ A++